25 Haziran 2012 Pazartesi



                YAZMAYA BAŞLARKEN
         
        Nasıl başlanır bir yazıya aslında tam olarak bilmiyorum ama önce kendimi tanıtayım.Ben Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi 3.sınıf (şükür :) ) öğrencisi Mehmet KILINÇ.Ege’nin naçizane ve bir o kadar güzel ilçesi Akhisar’da doğdum ve üniversite yaşamıma kadar orada büyüdüm.Aslında uzun zamandan beri üzerinde düşündüğüm bir şeydi yazmak.Çünkü kafamda tasarladığım ve düşündüğüm o kadar çok konu var ki..Bu konuları kendime ayırmayı bırakıp artık herkesle paylaşmak ve fikir alışverişinde bulunmak istiyorum.Aslında ilk etapta bir proje olarak nitelendirilebilir belki de..Yazma işinin insanı geliştireceğini ve düşüncelerin daha kalıcı olması açısından bunun zorunlu olduğunu düşünüyorum.Bunun kalıcı olması ise benim isteğimden öte takip eden ve olumlu ya da olumsuz  fikir alışverişinde,eleştirilerde bulunacak takipçilere bağlı.Bakalım bunu da zaman gösterecek.
         Diyebilirsin ki ne yazacaksın kardeşim?Aslında her konuda diyebilirim.Kafama takılan,şöyle olsaydı nasıl olurdu dediğim, düzelmesini istediğim yada yazmaya değer her konuda yazmak istiyorum.Amacım kafamdaki bir takım sorulara cevaplar bulmak yada cevaplar bulamasam da yol gösteren bir takım metotlar geliştirmek.
          Bazı şeylere bir yerden başlamak lazım.Buna hep inanmışımdır.Derler ya ‘başlamak bitirmenin yarısıdır’ diye. Evet ben bir şeye başladım.Küçüklüğümden beri ertelediğim bazı şeyleri bu sayede yerine getirmek ve yazmamı geliştirmek adına böyle bir şeye giriştim.Umarım kalıcı olur ve devamı gelir.Amaçlarımdan bir tanesi ise naçizane bazı konular hakkında görüşlerimi paylaşmak ve bilmediğim ya da yanlış bildiğim konularda kendimi geliştirmek.Derslerim ve hayat akışı el verdiği ölçüde yani kısaca vakit buldukça bazı şeyleri paylaşmak istiyorum.Yaz tatilinde daha çok fırsat bulabileceğim için o yüzden bu tarihe kadar ertelemiştim bu konuyu. Ama artık yazmaya vakit ayırmanın zamanı geldi.İlk yazım bir giriş yazısı niteliğinde oldu.İlerleyen zamanlarda da diğer yazılar gelecek. Ne diyelim HAYIRLISI OLSUN :)



1 yorum:

  1. Ne mutlu sana ki düşündüğün birşeyi hayata geçirme cesaretini kendinde bulabilmişsin.Hayırlısı olsun bakalım. Umarım devamı da gelir.

    YanıtlaSil